Keuruun seurakunnan omistuksessa on vuokra-asuntoja noin 10 kappaletta pääasiassa Keuruun ja Multian taajamissa.

Vuokra-asuntoa haetaan täyttämällä asuntohakemuslomake. Tulostettava vuokra-asuntolomake tästä. Voit myös hakea lomakkeen seurakuntatoimistosta, joka on auki ma-to 9 – 13.00.

Hakemus palautetaan mieluiten henkilökohtaisesti taloustoimistoon. Hakemus on voimassa neljä kuukautta kerrallaan ja sen voimassaoloa voidaan tarvittaessa jatkaa. Seurakunnan vuokra-asunnot ovat kaikkien haettavissa.

Vuokrasopimus edellyttää kahden kuukauden vuokravakuutta rahana. Vuokralaisen tulee ottaa laaja kotivakuutus, joka kattaa irtaimiston lisäksi huoneiston sisäosat. Todistus kotivakuutuksen voimassaolosta tulee esittää viimeistään asunnon avaimia hakiessa.