Isohiekka kappelin kuva sisältä järvelle päin.

Perheleirejä Isohiekassa 2-3/ vuosi. Ohjelmaa 1 tai 2 aikuisen kanssa saapuville kaikenikäisille lapsille yhdessä ja erikseen. kysele lisää 040-8431704 ( Kirsti).

Tervetuloa mukaan kaikkeen toimintaan, kerhokausi jatkuu taas syyskun puolessa välissä. Kerhoaikataulut ja ilmoittautumiset näkyvissä sivupalkkien kautta sitä mukaa kun varmistuvat.

Kuva kesän 2023 soccer is fun leiriltä isohiekan leirikeskuksessa

Keuruun seurakunnan 10 synttärit vietetty iloisissa tunnelmissa.

polkuleiri pidetty, kiitos osallistuneille:)

Tornikirkko 17.9 Jumalanpalvelus Keuruun uudessa kirkossa klo 10

ja sen jälkeen puuhaa pihalla ja sisällä sekä mahdollisuus kiivetä kirkon torniin 14.00 saakka.

Tornikirkossa otetaan käyttöön lasten kirkkopassi, joita sen jälkeen saa kirkkojen eteisistä tai pyytämällä sakastista. Passiin saat leiman tulemalla kirkkoon  Keuruulla, Multialla, Haapamäellä tai Pihlajavedellä ja kirkon jälkeen pyytämällä passiin leiman papilta tai suntiolta.

Passissa 3 leiman kohtaa, jotka keräämällä saat hakea papilta tai suntiolta valintasi mukaan uimalipun tai pienen pehmolelun. Täysi passi jää kirkkoon ja voit alkaa keräämään uutta heti halutessasi :) Mukavia kirkkohetkiä.

nuorisotyönohjaaja
Keuruun seurakunta
Seurakuntatyön erityispalvelut
Keuruu

Työpäivät maanantaista perjantaihin tai tarvittaessa.

nuorisotyönohjaaja/diakoniatyöntekijä
Keuruun seurakunta Haapamäen alue Pihlajaveden alue
Seurakuntatyön erityispalvelut

Pihlajaveden ja Haapamäen diakoniatyö, varhaisnuorisotyö, nuorisotyö.