Keuruun seurakunnan kadet yhdessä ringissä kuva.

Nuoret

NUORITIIMI

Maksuton ja sisältää info hetken + 2 viikonloppuleiriä ja harjoitteluja alakoululaisten kerhoissa!

UUDET KERHONOHJAAJAKSI 7-8 LK HALUAVAT:

• ota yhteys Kirsti Mäkiseen p.044-7949701 kirsti.makinen@evl.fi

Kipparin nuoret  (linkki fb)

Kipparin_nuoret  (Instagram)

Nuorten toimintaa

Nuortenillat, kerhot, isoskoulutus, wanhat isot, retket, leirit, konsertit ja erilaiset projektit.

(Tarkempi toimintainfo ja ajankohdat valikon "muu toiminta" alla.)

Seurakunnan nuorisotyö toimii nuorten parhaaksi yhteistyössä muiden nuorisotyössä toimivien kanssa.

Yhteistyökumppaneita ovat mm. koulut, kaupungin nuorisopalvelut, sosiaalitoimi sekä 4H.

Kesällä 2023 leirielämää

olit sitten lapsi, nuori, perheellinen tai sinkku. työelämässä, työttömänä, eläkeläisenä... ihan kaikki kutsutaan mukaan oman näköiseen ja kokoiseen leirielämykseen.

Lasten ja nuorten keskus järjestää kesällä 2023 valtakunnallisen lasten, nuorten ja perheiden telttaleirin ja kutsuu seurakuntia mukaan sen toteutukseen. Leiri pidetään 4.–9.7.2023 Keuruun Isossa Kirjassa ja sinne voi osallistua ensisijaisesti oman seurakunnan leiriporukan kanssa. Telttaleiri jatkaa Partaharjun suurleirien yli 60-vuotista perinnettä.

Keuruulta tuonne varmasti osallistutaan ja leiriläiseksi pääset sitten myöhemmin ilmoittautumalla Keuruun seurakunnan leiriporukkaan. Mutta nyt tarvitaan suunnittelemaan ja sitoutumaan jo talkoolaiseksi tai esitysten tekijäksi ihan kaikenikäisiä ja taitoisia henkilöitä. Jos haluat sitoutua oman seurakunnan leiriporukan kanssa elämiseen voit olla yhteydessä Kirstiin, Saijaan (1.8 alkaen Mikaan) tai Irjaan. Mutta jos haluat mukaan koko Suomen talkoo-organisaatioon niin seuraavalla linkillä voit ilmoittautua mukaan. Tämä ei vielä sido sinua mutta antaa mahdollisuuden että leirin suunnittelijat voivat ottaa sinuun yhteyttä kun sen aika on. Tule rohkeasti mukaan - uusi kokemus seurakunnassa odottaa :)

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Keuruun seurakunnan Kippari toiminnan kuva.

nuorisotyönohjaaja
Keuruun seurakunta
Keuruu

Työpäivät maanantaista perjantaihin tai tarvittaessa.

nuorisotyönohjaaja/diakoniatyöntekijä
Keuruun seurakunta Haapamäen alue Pihlajaveden alue
Seurakuntatyön erityispalvelut

Pihlajaveden ja Haapamäen diakoniatyö, varhaisnuorisotyö, nuorisotyö.

nuorisotyönohjaaja
Keuruun seurakunta
Seurakuntatyön erityispalvelut

Työpäivät pääsääntöisesti tiistaista lauantaihin. Rippikoulutyö 50% diakoniatyö 50%.