Olohuoneen pöydällä jalkalamppu, juomalasi ja pehmoleluja. Taustalla laulava seurakunta

Hengellinen aikuisuus on rohkeutta olla Jumalan lapsi.

Seurakunnan aikuistyö on sinua aikuista varten. Tule  mukaan, löydä paikkasi.

Saat olla  oma itsesi, omine kokemuksinesi ja tunteinesi, siinä elämänvaiheessa missä oletkin.

Seurakunnassa on monenlaisia tilaisuuksia ja meistä jokainen saa katsella itselle sopivan paikan. Työmuotoina ovat esimerkiksi  miestenillat, olkkari-illat, Suomen Raamattuopiston illat ja israelilaisten kansantanssien piiri. Myös kirkkomusiikki ja kuorot ovat tärkeä osa seurakuntaelämää.

Seurakunnan työntekijät ovat seurakuntalaisia varten, mahdollistamassa ja tukemassa oman paikan löytämistä seurakunnassa sekä tässä Jumalan ihmeellisessä maailmassa.

Kutsumme sinua mukaan toimintaan jakamaan omia lahoja ja taitoja sekä  saamaan virkistystä, voimaa ja siunausta yhdessä!

Ota rohkeasti yhteyttä!

Aikuistyöstä vastaava työntekijä