Diakoniatyö – Auttaa, palvelee, lähimmäisen asialla.

Aineellista apua voidaan antaa yllättävissä elämäntilanteissa. Yhteistyötä tehdään eri auttamistahojen kanssa asiakkaan luvalla.

Kerhot, retket ja leirit ovat diakoniatyön säännöllistä toimintaa.

Diakoniatyöntekijät tekevät myös kotikäyntejä.

Huom! Diakoniapäivystyksen ajankohdat löydät kohdasta Diakoniapäivystys

Ongelmia lähisuhteissa?

Keuruun seurakunnassa toimii Jyväskylän perheasian neuvottelukeskuksen sivutoimipiste. Voit varata ajan Keuruulle Perheasiain neuvottelukeskuksesta puh. 044 7747052  ( pääsääntöisesti ti, ke, pe klo 12-14.30).

Perheasiain neuvottelukeskuksen perustehtävänä on auttaa kristilliseltä pohjalta toimien keskusteluavun ja terapian keinoin aikuisväestöön kuuluvia henkilöitä lähi- ja ihmissuhteiden ongelmissa ja elämän kriisitilanteissa sekä antaa työnohjausta ja koulutusta perheiden kanssa tekemisiin joutuvien ammattiryhmien työntekijöille. Palvelut ovat maksuttomia. Perheneuvojilla on ehdoton vaitiolovelvollisuus. Perheneuvonnan asiakkaaksi voit hakeutua vaikka et kuuluisi ev.lut. kirkkoon.

nuorisotyönohjaaja/diakoniatyöntekijä
Keuruun seurakunta Haapamäen alue Pihlajaveden alue
Seurakuntatyön erityispalvelut

Pihlajaveden ja Haapamäen diakoniatyö, varhaisnuorisotyö, nuorisotyö.

nuorisotyönohjaaja
Keuruun seurakunta
Seurakuntatyön erityispalvelut

Työpäivät pääsääntöisesti tiistaista lauantaihin. Rippikoulutyö 50% diakoniatyö 50%.

diakoni
Keuruun seurakunta